Kontaktperson: Erling Stausland, mobil: 913 17946 eller e-mail: erling.stausland (at) colorline.no

Ta gjerne kontakt med oss dersom du lurer på medlemsskap og/ eller aktiviteter i foreningen! Du kan melde deg inn ved å klikke på denne linken.

Kristiansand Forsvarsforening utgjør sammen med 10 andre forsvarsrelaterte organisasjoner i området Kristiansand Militære Samfunn. Dette medfører at våre medlemmer får mange flere muligheter til å delta på arrangementer av de samarbeidende foreninger.

Kommende arrangement:

Tid : Torsdag 24. oktober 2022

Sted: Offisersmessen Gimlemoen

Foredragsholder: Karsten Friis, Seniorforsker ved NUPI (Norsk UtenriksPolitisk Institutt)

Tema: Et samlet Norden i NATO

Vi går en spennende tid i møte når Sverige og Finland blir medlemmer i NATO. Hvilke konsekvenser får det for vår sikkerhet? Hvordan kommer et fremtidig samarbeid mellom de nordiske landene til å utvikle seg? Den kjente seniorforskeren ved NUPI, Karsen Friis har takket ja til vår invitasjon til å foredra nettopp over disse temaene hos oss. Det vil bli mulighet for spørsmål etter foredraget og som vanlig byr vi på lett servering og sosialt samvær på Offisersmessen. Møtet er åpent for alle interesserte! Velkommen!

Neste arrangement (kommer senere):

Tid : Onsdag 7. desember 2022

Sted: Color Lines Superspeed1

Hva: Sosial Julebordstur tur/retur Hirtshals

Påmelding: Til Erling innen torsdag 1. desember. Email: erling.stausland@colorline.com eller tlf 91 31 79 46. Husk å oppgi fødselsdato og eventuelt Color Club medlemskap

Igjen har vi gleden av å arrangere julebordstur med Superspeed1 for forsvarsvenner i både Forsvarsforeningen og de andre foreningene tilsluttet Kristiansand Militære Samfunn. Fremmøte innen kl 16. Avgang kl 1630. Vi spiser julebord på turen ned og hygger oss i baren på vei hjem. Gode muligheter for juleshopping og mye hyggelig sosialt samvær. Påmelding er nødvendig. Vi er tilbake midnatt. Velkommen!

Vi jobber med møteprogrammet for vinter/vår-sesjonen 2023. Vi vil presentere det her etter hvert som det blir klart.. Se gjerne Facebook-siden vår, eller Kristiansand Militære Samfunn sin Facebook-side eller hjemmeside for mer info i senere.

Annet:

Lik gjerne Facebooksiden vår. www.facebook.com/kristiansandff/

KMS sin hjemmeside: KMS på Facebook

Hvis du går med planer om å arrangere en fest eller møte/konferanse, anbefaler vi www.offisersmessen.no Da hjelper du også Kristiansand Forsvarsforening!