Kristiansand Forsvarsforening

Du er her:---Kristiansand Forsvarsforening

Kontaktperson: Erling Stausland, mobil: 913 17946 eller e-mail: erling.stausland (at) colorline.no

Ta gjerne kontakt med oss dersom du lurer på medlemsskap og/ eller aktiviteter i foreningen!

Kristiansand Forsvarsforening utgjør sammen med 10 andre forsvarsrelaterte organisasjoner i området Kristiansand Militære Samfunn. Dette medfører at våre medlemmer får mange flere muligheter til å delta på arrangementer av de samarbeidende foreninger.

Kommende arrangement:

Tid :                           Tirsdag 6. november 2018 Kl 1700 – 1900

Sted:                         Offisersmessen Gimlemoen (Kaserneveien 26, Kristiansand)

Tema:                        Informasjonsmøte om den store NATO-øvelsen Trident Junkture

Møtet starter med at Beredskapssjefen hos Fylkesmannen, Ynge Årøy holder et foredrag om Totalforsvarets betydning. Deretter vil en representant fra Forsvaret fortelle om den store NATO-øvelsen som foregår i Norge i disse dager.  Foredraget er i samarbeid med KMS og flere andre organisasjoner og er åpent for alle. Vi byr på lett servering underveis. Velkommen!

Neste arrangement:

Tid :                          Onsdag 12. desember 2018 Kl 1600 – 2359

Sted:                         SuperSpeed1

Hva:                         Sosialt julebordscruise sammen med de andre foreningene i KMS

Tradisjonen tro arrangerer vi en sosial fellestur med SuperSpeed1 hvor vi reiser tur/retur Hirtshals på kvelden. Vi inntar restauranten for et deilig, bugnende julebord på veien ned, tar en rask tur i land, og hygger oss i baren på vei tilbake. Det er også SuperOnsdag ombord med mange gode tilbud til de shoppinghungrige. Pris: 250 kroner. Påmelding er nødvendig og gjøres til Erling innen 5. desember!

Deretter:

Vi jobber med møteprogrammet for våren. Se Facebook-siden vår, eller Kristiansand Militære Samfunn sin Facebook-side eller hjemmeside for mer info i løpet av sommeren..

Annet:

Lik gjerne Facebooksiden vår. www.facebook.com/kristiansandff/

KMS sin hjemmeside:  www.kristiansand-mil-samfunn.com

Hvis du går med planer om å arrangere en fest eller møte/konferanse, anbefaler vi www.offisersmessen.no Da hjelper du også Kristiansand Forsvarsforening!

2018-11-01T10:27:02+00:00