Personvernerklæring

Du er her:-Personvernerklæring
Personvernerklæring 2018-06-22T08:38:02+00:00

Denne personvernerklæringen forteller hvordan Norges Forsvarsforening samler inn og bruker personopplysninger. Norges Forsvarsforening ved generalsekretæren er behandlingsansvarlig for virksomhetens behandling av personopplysninger. Norges Forsvarsforening benytter en underleverandør til å ivareta tekniske forhold knyttet til nettsider og distribusjon av nyheter.

Behandling av personopplysninger på www.forsvarsforeningen.no

Norges Forsvarsforening er behandlingsansvarlig for personopplysninger som samles inn på nettsidene www.forsvarsforeningen.no.  Vi samler ikke inn personopplysninger som fødselsdato og personnummer eller informasjon om betalingskort. Ved eventuell bruk av betalingsløsninger overføres all informasjon direkte til leverandør av betalingstjenesten.

Skjemaer

Norges Forsvarsforening samler også inn opplysninger gjennom skjemaer på våre nettsider. Det er frivillig å benytte disse skjemaene. Skjemaene benyttes for eksempel til følgende:

• Melde seg inn i foreningen
  • Påmelding til nyhetsbrev
  • Kjøpe profilprodukter
  • Påmelding til arrangementer

NAVNKATEGORIFORMÅLUTLØP
wc_cart_hash_#NecessaryBrukes til å holde nettbutikkens handlekurv opdatertSesjon
_gaStatisticsRegisterer en unik ID for å generere statistikk om hvordan den besøkende bruker websidene2 år
_gatStatisticsBrukes av Google Analytics til å kontrollere hastigheten på forespørsler til serveren.Sesjon
_gidStatisticsRegisterer en unik ID for å generere statistikk om hvordan den besøkende bruker websideneSesjon
collectStatisticsBrukes av Google Analytics for å generere statistikk om brukerens enhet og oppførsel.Sesjon

Analyse

Vi benytter analyseverktøy for å samle inn informasjon om hvordan våre tjenester blir brukt. For eksempel måler vi antall besøkende, hvilke sider som blir besøkt, hvor lenge et besøk varer og lignende.

Personopplysninger om kunder og leverandører

Som kunde av oss vil vi samle inn nødvendig personopplysninger for å kunne kontakte deg per telefon og epost. Eksempler på opplysninger som innhentes og benyttes er:

• Navn
  • Firmaadresse